LET OP: Door het coronavirus kan het voorkomen dat jouw bestelling iets later bezorgd wordt dan normaal.

Contact

Contact

Mocht je vragen hebben over de producten in de webshop, dan kun je te allen tijde contact met ons opnemen, we helpen graag!


Mocht je vragen hebben over je order, lees dan svp eerst de veelgestelde vragen op deze pagina voordat je een email stuurt. Let op! Het sturen van DM’s op Instagram over je order heeft geen zin, onze klantenservice verloopt enkel en alleen via email.


Veelgestelde vragen:

* Ik heb een bestelling gedaan, maar geen bestelbevestiging gekregen? 
Dit komt regelmatig voor, maar geen zorgen, zolang het geld is afgeschreven hebben wij jouw order in goede orde ontvangen. Items zoals telefoonhoesjes en sokken verzenden wij binnen 2-3 werkdagen. Limited items die maar tijdelijk beschikbaar zijn, laten wij op bestelling maken en daarbij kan het tot 4 weken duren voor het binnen is.

* Kan ik kleding die niet past terug sturen? 
Ja dit kan, maar we vragen je vriendelijk van te voren goed de maat tabel te bestuderen voordat je je order plaatst. Dan kan het eigenlijk echt niet mis gaan. Dit scheelt voor iedereen een hoop gedoe en is ook nog eens een stuk beter voor het milieu :))

* Kan ik telefoonhoesjes terug sturen wanneer ze toch niet passen? 
Ja dit kan, alleen wij verzoeken dit bij de telefoonhoesjes voorzichtig te bestellen. Wij laten namelijk elke bestelling op maat printen en we zijn helaas geen groot bedrijf zoals Zalando. We verzoeken je daarom om niet meerdere telefoonshoesjes te bestellen om thuis te kijken welke je het mooist vindt en gewoon goed van te voren te kijken naar het model telefoon wat je hebt en welk design je het mooiste vindt 

* Het hoofd van een van de jongens valt weg bij mijn telefoon hoesje? 
Helaas pindakaas, omdat we de designs aanbieden voor honderden verschillende modellen, zullen er altijd modellen zijn waarbij een hoofd weg valt. We hebben rekening gehouden met de plaatsing van de foto op een plek waarbij er bij zoveel mogelijk telefoons alle hoofden te zien zijn. We werken nog aan een andere foto voor een extra design, maar tot die tijd adviseren we om een patroontje te kopen wanneer er een hoofd weg valt.

* Ik heb een paar dagen geleden een order geplaatst, maar hem nog steeds niet binnen? 
Dat zou zomaar kunnen. Post wordt in het weekend vaak niet bezorgd en omdat wij een klein bedrijfje zijn en vanuit huis verzenden, zou het zomaar kunnen dat het ons niet lukt het de eerste of tweede dag op de post te doen. We doen het zo snel als we kunnen, het liefst die dag zelf, maar zo snel als een Zalando of Coolblue zullen we niet zijn.

Houdt deze pagina in de gaten, want updates zullen hier verschijnen. Mochten de bovenstaande updates geen antwoord geven op je vraag, dan beantwoorden we graag je mail. Let wel op dat e-mails die hierboven al beantwoord zijn in de veelgestelde vragen sectie, niet beantwoord zullen worden.

Email: spazeshop@korthom.nl
KvK: 60920505

Burg van de Heijdenstraat 93 (geen bezoekadres)
5151HL Drunen
Nederland